Ladataan...
Sulje

Ota yhteyttä

Finnish web awards

Halusimme brändiuudistuksen yhteydessä uudistaa verkkosivumme kaikilta osin kuluttaja-asiakkaita silmällä pitäen. Sivustouudistuksen päätavoitteina oli antaa asiakkaalle paras mahdollinen käyttäjäkokemus ja kehittää Pohjola Rakennuksen mielikuvaa Suomen tyylikkäimpänä ja kiinnostavimpana suurena rakennusliikkeenä. Teimme tietoisen päätöksen jättää käyttämättä kuvia työmailta ja nostureista ja keskittyä tunnelman luomiseen. Tämä teema jatkuu verkkosivuilta aina esitteisiin ja asuntomyymälöihimme asti.

Tekijä

Brändiuudistuksen ja sen pohjalta wireframet teki Sherpa. Evermade hoiti tämän pohjalta UI ja UX-toteutuksen. Sherpalla projektipäällikkönä toimi Emma Inkinen ja Evermadella Joakim Larres.

Päivän Top 3