Ladataan...
Sulje

Osallistu arvontaan äänestämällä kolmea parhainta sivustoa

Verkkokauppa.com:n 200 euron lahjakortti arvotaan 26.8. Arvontaan voit osallistua kerran päivässä.
Sähköpostiosoitettasi ei käytetä markkinointi tarkoituksiin

Sulje

Osallistu arvontaan syöttämällä sähköpostiosoitteesi!

Verkkokauppa.com:n 200 euron lahjakortti arvotaan 26.8. Arvontaan voit osallistua kerran päivässä.

Muistathan äänestää lisää parhaita suomalaisia sivustoja!
Syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen ei lähetetä markkinointiviestejä.

Sulje

Ota yhteyttä

Finnish web awards

Monikanavainen asiakaskokemus ja sen myötä myös nettisivusto on Eckerö Linelle erittäin merkityksellinen osa liiketoimintaa. Palvelukanava toimii eteisenä kaikille Eckerö Linen palveluille, ja se ohjaa asiakkaita lähemmäs yrityksen laajaa palveluvalikoimaa. Käyttäjäystävällisyys on erityisen tärkeässä asemassa, sillä lähes jokainen matkustaja on verkkopalvelun kanssa tekemisessä matkansa jossain vaiheessa.

Eckerö Line panostaa vahvasti asiakaskokemukseen, jota kehitetään aidosti matkustajien näkökulmasta – oli kyse sitten verkkovaraamisen vaivattomuudesta tai varsinaiseen matkaan liittyvistä palveluista. Tavoitteena on varmistaa asiakaskohtaamisten laatu, sisältö ja tehokkuus kaikissa asiakaspolun eri vaiheissa. Samalla pystytään optimoimaan oman sisäisen organisaation toimintaa niihin kohtiin, joissa asiakas matkustajana sitä eniten arvostaa.

Eckerö Line uudisti verkkosivustonsa yhdessä Digian kanssa ja nykyinen verkkopalvelu julkaistiin 2018. Ennen varsinaisen uudistusprojektin aloittamista näkemystä haettiin markkinatutkimuksen, benchmark -analyysin ja asiakaskyselyiden avulla. Digia toi projektiin palvelumuotoilulähtöisen tulokulman, jossa ensin määriteltiin verkkokauppaa ja -palvelua käyttävien asiakkaiden profiileja ja heidän tarpeitaan. Toimivuus mobiililaitteiden maailmassa ja mobiilimaksamisen orastava läpimurto ovat olleet Eckerö Linen verkkopalvelujen suunnittelun peruslähtökohtana.

Top 3