Ladataan...
Sulje

Äänestä viittä sivustoa, kirjoita email osoitteesi ja olet mukana Lapland Hotelsin 500 euron lahjakortin arvonnassa 30.9.

Voittaja julkistetaan Facebookissa ja hänelle ilmoitetaan sähköpostitse 1.10.
Sähköpostiosoitettasi ei käytetä markkinointi tarkoituksiin

Sulje

Osallistu arvontaan syöttämällä sähköpostiosoitteesi!

Äänestä viittä sivustoa, kirjoita email osoitteesi ja olet mukana Lapland Hotelsin 500 euron lahjakortin arvonnassa 30.9. Voittaja julkistetaan Facebookissa ja hänelle ilmoitetaan sähköpostitse 1.10.
Arvontaan voit osallistua kerran päivässä.

Muistathan äänestää lisää parhaita suomalaisia sivustoja!
Syöttämääsi sähköpostiosoitteeseen ei lähetetä markkinointiviestejä.

Sulje

Ota yhteyttä

Finnish web awards

  • Omistaja: Suomen Sydänliitto
  • Tekijä: Suunnittelu ja toteutus: Evermade
  • Osoite: www.sydan.fi
Aiempi Sydän.fi oli kankeasti toimiva niin sisällöntuottajille, ylläpitäjille kuin loppukäyttäjille. Sen rakenne ei tukenut modernia tapaa tehdä kutsuvaa ja rikasta viestintää, mobiilituki oli olematon ja julkaisuja oli vaikea hakea, lukea ja jakaa. Käyttäjälähtöisessä uudistuksessa toteutettiin uusia toiminnallisuuksia ja parannettiin olemassa olevia toimintoja siten, että ne palvelevat nyt paremmin Sydänliiton tarpeita. Mobiilikäyttöliittymää hyödynnettiin monipuolisesti ja yleisilmettä selkeytettiin. Artikkelit nostettiin etusijalle ja niitä luokiteltiin aiempaa paremmin. Sydän.fi:n käyttäjiin kuuluu suuri määrä iäkkäitä ihmisiä, fokus oli erityisesti saavutettavuudessa, käyttökokemuksen sujuvuudessa, käyttöliittymän selkeydessä ja luettavuudessa.

Uudistuksella onnistuttiin vastaamaan kaikkiin Sydänliiton kanssa tunnistettuihin ongelmiin: palvelusta pidetään nyt sekä käyttäjien keskuudessa, että sisäisesti.Houkuttelevamman palvelun rakenne tukee sisällön löydettävyyttä: julkaisut löytyvät vaivatta etusivulla olevan vapaan sanahaun ansioista, toimivat hyvin kaikilla päätelaitteilla ja ovat helposti jaettavissa eteenpäin. Sydänliitolla on nyt erinomaiset työkalut luoda innostavaa sisältöä. Viime syksynä vuoden 2017 samaan ajakohtaan verrattuna palvelun käyttäjien määrä kasvoi yli 30 %. Kesäkuukausiin verrattuna myös orgaaninen liikenne kasvoi syksyllä 2018 lähes 40 %.

Päivän Top 3

www.puhti.fi

Puhti Lab Oy, Kisko Labs Oy, JCO Digital Oy, Enersoft Oy

www.sokopro.com

Sivuston visuaalisen ilmeen ja sisällön suunnittelusta vastasivat SokoPron tuotekehitystiimi (Grano Oy) ja teknisestä toteutuksesta Grano Diesel Oy sekä Into-Digital Oy